Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.01.2011 11:04 - Послание от Изида
Автор: severen Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3140 Коментари: 0 Гласове:
2



„Говори ви Изида,Господарка на природните тайни. Ти,новодошлият,който се стремиш да преминеш вратите на посвещението,и ти,непосветеният,който ще четеш това послание от чисто любопитство,успокой духа,освободи ума,овладей чувствата си.Отдалечи се от светския глъч и потърси убежище в собственото си АЗ,за да прескочиш прага,който води безопасно към дома на боговете.Захвърли предразсъдъците,отърси се от егоизма,отдалечи се за момент от себелюбието и прибързаните решения и преценявай със спокойни очи. Не се страхувай от нищо,освен от себе си,не се съмнявай в нищо,освен в повърхностните си преценки,не отричай нищо без размисъл.Откъсни се от тълпата,която замъглява мисълта ти.Бъди това,което си и мисли сам.Не ограничавай себе си. Ти,търсачо на чудеса,ти,желаещият посвещението,не гледай в далечината.Събери силата,която е в теб.Забрави за Индия и Тибет.Не призовавай Бог,Аллах и Исус.Онова,което търсиш,в този миг е точно там,където си.Да,спри да гледаш навън и насочи поглед дълбоко в себе си.Настрой усещанията си,изостри сетивата си и там,в центъра на твоето същество,си ти-твоето аз,твоята истинска същност,истината зад илюзията,безсмъртната енергия,вдъхваща живот на прахта,която си ти.Погледни с вярност и преклонение,защото идва светлина...и тази светлина,която те заслепява е Бог.Чуй какво ти повелява тя:”Аз съм пътят,аз съм животът!” Но...внимавай!Не ще можеш да погледнеш Бог в лицето без да умреш!Желаеш ли да продължим?Мога да ти направя голям подарък.Подарявам ти...смъртта!Не трепери,тази смърт е дар за безсмъртните.Нея ти дарява птицата-феникс,която се ражда от пепелта.За да бъдеш,трябва да не бъдеш.За да се родиш и да бъдеш,трябва първо да умреш.Ако постигнеш това, ще се наричаш двуроден.Не отхвърляй предложението ми,обмисли го добре!По хубаво е да умреш сега,отколкото да живееш в очакване на смъртта.Не мисли,че ако се отречеш от мен,ще успееш да продължиш пътя си ненакърнен.Тъкмо обратно,всички пътища водят към мен!Ако ме пренебрегнеш,ще бъдеш като сираче,което не знае родителите си.За теб има само два пътя.Или да те погълна, или да се слееш с мен. Този избор можеш да направиш само ти.Ако решиш да бъдеш погълнат,посвети живота си на насладите.Изпий и последната капка от чашата на удоволствията.Заглуши в съзнанието си гласа на духа,отдай се на животинското и се радвай на чувствените сладости на материята.И точно когато най-малко очакваш,ще настъпи мигът на върховния канибализъм.Да не би да мислиш,че ще изпитам съжаление към теб?Не се заблуждавай,аз нямам чувства.Аз съм отвъд насладата и болката,отвъд доброто и злото.Приличам на слънцето,което сутрин изгрява,за да свети с еднаква сила над всичко.След смъртта ти от теб ще остане само реликва и спомен.А после...и спомен няма да има. Ако желаеш да се ожениш за мен,трябва да си готов за смъртта на посвещението.Трябва да преминеш през изпитанията,които ще ти изпрати Сфинксът,безмилостно безразлична/Сфинксът е Тя/ към духовната ти смелост и добрия ти нрав.Аз се отдавам само на онзи,който се е изкачил до Разпятието,отблъсквайки нападението на четирите стихии.Обичам само онзи,който е изпил горчивата чаша на предателството,презрението и подигравките,на преследването,клеветата и хулите.Обичам посветените,които смело отстояват и понасят самотата на духа в един животински свят.Ти идваш при мен,след като си изпил клеветата и хулите-изпитания избрани от въздушната стихия;след ударите и преследването-изпитания на земната стихия;след плътските изкушения и пороци,изпратени от водната стихия,след като си овладял развихрените страсти на огнената стихия. Това четириединство съответства на четирите края на кръста,на който бе разпънат Исус Христос,един от онези,дошли при мен.Но живели са и други,още по-велики,само,че тайно. Не вярвай,че в света съществуват само веднъж и два пъти родените.За нещастие,някои са родени веднъж и половина или са недоносчета.Внимавай да не се подмамиш по лъжите им,защото такива същества не са нито от този,нито от другия свят.Те не са нито посветени,нито непосветени,а само имитация на учителите-полумъдреци,нечисти проповедници,последователи на мъртви папируси и черна магия,които ме желаят и се хвалят,че ги обичам,а не заслужават и усмивката ми.Някои носят сари или туника,други-свещеническо расо,трети-франкмасонски одежди.Някои претендират,че единствено те познават истината и имат монопол върху нея.Те твърдят,че са ми приятели,но са всъщност само просяци,молещи за трохите от мъдростта.Второто раждане не се постига счелни стойки и медитация,със саркофага на празни символични церемонии или по милостта на Светия дух. Ако ме презреш,ще ти дам благословията си да продължиш по пътя,който те е предопределил да бъдеш храна за боговете.Не на всеки е дадено да бъде „човек”,някои могат да бъдат само животни или дори растения.Ако идваш при мен от любопитство,размисли добре.Лесно е да си прибързан в онова,което не познаваш.Ако нямаш достатъчно смелост,върни се.Скрий се зад бронята на гордостта и суетата си,задоволи се да гледаш надолу към земята,както правят ближните ти.Ако не си готов,не се стреми да видиш лицето ми.Злочест е онзи,който обладан от животинска алчност и празно любопитство се взира в отражението ми,защото никога няма да ме забрави и ще умре с копнежа да ме притежава. Ако си готов,ако имаш очи да ме видиш и уши да ме чуеш,ако намеренията ти са чисти и благородни,върви без да се колебаеш и знай,че в мига,в който прекрачиш тайния праг,ще те чакам страстно,както млада невяста чака първата си любов. Търси и ще намериш.Не се моли на боговете,бори се за мен.Ще ме покориш със силата на решителността си,а не с молитви.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: severen
Категория: Други
Прочетен: 287749
Постинги: 165
Коментари: 139
Гласове: 66
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031