Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2016 11:49 - Воювам на ръба на себе си
Автор: faktifakti Категория: Поезия   
Прочетен: 8762 Коментари: 28 Гласове:
32

Последна промяна: 17.08.2016 15:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




***
Разкъсвам сетивата си на части,
защото ослепявам по- далече от ръцете ти.
Залязва изгревът с контрасти,
когато се изливам бавно от сърцето ти.

Не викам, няма звукови сигнали
от толкоз дълго време вече.
И вкаменени са вулканите изригнали
на чувствата, в които бяхме вречени.

Телата ни са разделени от хиляда струни.
И аз воювам на ръба на себе си,
дали да се отеглим на самотните луни
или със пламък да пробием облаците порести..

Защото в тишина не ми се капе вътре в мене.
Не искам да изтича време през стените ми.
Облегната на силните ти рамене,
импулси искам да пробиват през петите ми.

Наравно искам с теб да дишам,
а не на пресекулки като бебе.
Без теб животът някак не мирише
и аз дори на себе си не съм потребна..





Тагове:   сетива,


Гласувай:
32



1. makont - Заредих се, Еви!
17.08.2016 12:49
Умееш по невероятен начин да предадеш чувствата си, "на ръба на себе си", толкова безнадеждно звучи, а всъщност е взета битка, защото имаме невероятната сила винаги да прескачаме този ръб и да навлезем в светлото. Благодаря ти!
цитирай
2. faktifakti - висшия пилотаж да победиш в битка
17.08.2016 12:53
е да не влезеш в нея :)
прегръдки

makont написа:
Умееш по невероятен начин да предадеш чувствата си, "на ръба на себе си", толкова безнадеждно звучи, а всъщност е взета битка, защото имаме невероятната сила винаги да прескачаме този ръб и да навлезем в светлото. Благодаря ти!

цитирай
3. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=nqcoLlI7ZQo
17.08.2016 13:18
Много разтърсващо!
А аз съм ничия и не воювам. Опитвам да си почивам, в себе си... :)
Ето музикалната ми асоциация.
Поздрави!


цитирай
4. sestra - Щастливи сте и това няма да промени и смъртта,
17.08.2016 13:32
И все пак тя води до разлика... а битката мисля, е не на ръба на, а просто себе си. Себето е нещо много трудно за опитомяване, дори невъзможно. Добре правиш, че му говориш - всички диви неща разбират думите. А твоите думи отекват надалече иструва ми се отвъд времето. Това ти причинява болка... на себето :)
цитирай
5. silver4eto - straight
17.08.2016 15:09
to the heart
цитирай
6. faktifakti - благодаря за страхотната песен :)
17.08.2016 15:11
добре че има гълъбици на мира като теб :)
поздрави!

vesever написа:
Много разтърсващо!
А аз съм ничия и не воювам. Опитвам да си почивам, в себе си... :)
Ето музикалната ми асоциация.
Поздрави!



цитирай
7. faktifakti - Стани, това е хипотеза мила:)
17.08.2016 15:16
sestra написа:
И все пак тя води до разлика... а битката мисля, е не на ръба на, а просто себе си. Себето е нещо много трудно за опитомяване, дори невъзможно. Добре правиш, че му говориш - всички диви неща разбират думите. А твоите думи отекват надалече иструва ми се отвъд времето. Това ти причинява болка... на себето :)

цитирай
8. faktifakti - :)
17.08.2016 15:16
silver4eto написа:
to the heart

цитирай
9. sestra - Всичко е хипотеза, но поезията най-малко, затова прогаря кожата на съществуването :)
17.08.2016 15:31
faktifakti написа:
sestra написа:
И все пак тя води до разлика... а битката мисля, е не на ръба на, а просто себе си. Себето е нещо много трудно за опитомяване, дори невъзможно. Добре правиш, че му говориш - всички диви неща разбират думите. А твоите думи отекват надалече иструва ми се отвъд времето. Това ти причинява болка... на себето :)


а в блог.бг клиповете вече и хипотези не са. Изчезнаха.
цитирай
10. nalia - ..разделени от хиляда струни.
17.08.2016 16:22
Най-хубавата раздяла:))
цитирай
11. faktifakti - да, на финно ниво е :)
17.08.2016 16:24
nalia написа:
Най-хубавата раздяла:))

цитирай
12. ivoki - ЗАЩО ЛИ,
17.08.2016 16:52
ВСИЧКИ ПИСАЛИ , НЕ СА ИЗЛЕЗЛИ ОТ ЕГОТО СИ???

цитирай
13. faktifakti - защото човек обича
17.08.2016 17:41
най- много себе си

ivoki написа:
ВСИЧКИ ПИСАЛИ , НЕ СА ИЗЛЕЗЛИ ОТ ЕГОТО СИ???


цитирай
14. seasonofthewitch - ВСИЧКИ ПИСАЛИ, НЕ СА ИЗЛЕЗЛИ ОТ Е...
17.08.2016 17:42
ivoki написа:
ВСИЧКИ ПИСАЛИ , НЕ СА ИЗЛЕЗЛИ ОТ ЕГОТО СИ???

Защото 95 процента от вас,мъжете не могат да носят една жена,която ви обича.Защо тогава да са силни раменете ви?А като са хилави за какво сте ни?

цитирай
15. seasonofthewitch - Много разтърсващо! А аз съм ничия ...
17.08.2016 17:45
vesever написа:
Много разтърсващо!
А аз съм ничия и не воювам. Опитвам да си почивам, в себе си... :)
Ето музикалната ми асоциация.
Поздрави!



Аз принадлежи и воювам,не със себе си. :))))))
Момичета,радвам се,че прочетох. :)
цитирай
16. faktifakti - вероятно е така :)
17.08.2016 20:26
sestra написа:
faktifakti написа:
sestra написа:
И все пак тя води до разлика... а битката мисля, е не на ръба на, а просто себе си. Себето е нещо много трудно за опитомяване, дори невъзможно. Добре правиш, че му говориш - всички диви неща разбират думите. А твоите думи отекват надалече иструва ми се отвъд времето. Това ти причинява болка... на себето :)


а в блог.бг клиповете вече и хипотези не са. Изчезнаха.

цитирай
17. faktifakti - една капка и хаосът е готов :)
17.08.2016 20:28
seasonofthewitch написа:
ivoki написа:
ВСИЧКИ ПИСАЛИ , НЕ СА ИЗЛЕЗЛИ ОТ ЕГОТО СИ???

Защото 95 процента от вас,мъжете не могат да носят една жена,която ви обича.Защо тогава да са силни раменете ви?А като са хилави за какво сте ни?


цитирай
18. faktifakti - поздрави :)
17.08.2016 20:34
seasonofthewitch написа:
vesever написа:
Много разтърсващо!
А аз съм ничия и не воювам. Опитвам да си почивам, в себе си... :)
Ето музикалната ми асоциация.
Поздрави!



Аз принадлежи и воювам,не със себе си. :))))))
Момичета,радвам се,че прочетох. :)

цитирай
19. donchevav - Толкова различно от всичко, което ...
17.08.2016 22:20
Толкова различно от всичко, което някой някога е писал... мила Факти, благодаря ти! Особено ми хареса предпоследната строфа. Поздравления!
цитирай
20. kometapg - Много силно и хубаво стихотворе...
17.08.2016 23:30
Много силно и хубаво стихотворение!
цитирай
21. faktifakti - радвам се, че ти хареса.
18.08.2016 09:28
аз винаги си намирам недостатъци в написаното, но рядко ги коригирам :)
благодаря


donchevav написа:
Толкова различно от всичко, което някой някога е писал... мила Факти, благодаря ти! Особено ми хареса предпоследната строфа. Поздравления!

цитирай
22. faktifakti - благодаря :)
18.08.2016 09:29
радвам се, че се прие добре:)

kometapg написа:
Много силно и хубаво стихотворение!

цитирай
23. solinvictus - Когато кажеш, че искаш мир в себе си и ...
18.08.2016 11:52
Когато кажеш ,че искаш мир в себе си и за себе си ...всички ти ръкопляскат и са благоСклонни :) но да видим ,когато кажеш ,че искаш мир за всички ,тогава излизат силните ,мъже и жени ,които се борят с този онзи,дават акъли ,ако няма никой на терена почват да се борят с ЕГО то си ,защото това е много вредно да имаш ЕГО ,трябва да си някаква тълпа,еднородна,изравнена и послушна ,но с Учител ... който да Славиш!!! :)

извинявам се ,че взех участие в тази дискусия
забравил Егото си на пианото :)
поЗдравка

Axel Rudi Pell - Forever young
цитирай
24. assentassevjohn - Прекрасно, деликатно и вълнуващо ...
18.08.2016 19:53
Прекрасно, деликатно и вълнуващо докрай!
Истинска рядкост е да се прочете нещо толкова завършено и уникално талантливо!
Според мен Вашите собствени думи тайничко Ви завиждат!
цитирай
25. faktifakti - изсвири му прекрасна мелодия :)
19.08.2016 15:17
или му нарисувай пейзаж
поздрави слънце

solinvictus написа:
Когато кажеш ,че искаш мир в себе си и за себе си ...всички ти ръкопляскат и са благоСклонни :) но да видим ,когато кажеш ,че искаш мир за всички ,тогава излизат силните ,мъже и жени ,които се борят с този онзи,дават акъли ,ако няма никой на терена почват да се борят с ЕГО то си ,защото това е много вредно да имаш ЕГО ,трябва да си някаква тълпа,еднородна,изравнена и послушна ,но с Учител ... който да Славиш!!! :)

извинявам се ,че взех участие в тази дискусия
забравил Егото си на пианото :)
поЗдравка

Axel Rudi Pell - Forever young

цитирай
26. faktifakti - благодаря за милите думи
19.08.2016 15:17
assentassevjohn написа:
Прекрасно, деликатно и вълнуващо докрай!
Истинска рядкост е да се прочете нещо толкова завършено и уникално талантливо!
Според мен Вашите собствени думи тайничко Ви завиждат!

цитирай
27. eboa - Яко, чика
20.08.2016 18:59
Сюблимация ... (и не ми отговаряй, нали?)
цитирай
28. faktifakti - грешиш за сУблимацията:)
20.08.2016 19:49
eboa написа:
Сюблимация ... (и не ми отговаряй, нали?)

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3086533
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23345
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930